مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

صنعتگران شهرک های صنعتی ایران تسهیلات هفت درصدی می گیرند

ˈفرشاد مقیمیˈ روز سه شنبه در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی اظهار کرد: ضمانت دریافت تسهیلات از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها و صندوق ضمانت سازمان صنایع کوچک ایران تامین می شود.

وی اضافه کرد: تسهیلات مورد نیاز برای پرداخت به صنعتگران شهرکهای صنعتی از محل اختصاص 10 درصد بودجه ریالی صندوق توسعه ملی تامین می شود.
  به گفته وی طبق لایحه بودجه پیشنهادی سال 93 دولت، برای کمک به تامین نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال در شهرکهای صنعتی این میزان بودجه پیش بینی شده است.

وی مهمترین مشکل واحدهای تولیدی و صنعتی کشور را کمبود نقدینگی دانست و اظهار کرد: با تدوین لایحه بودجه سال 93 و اختصاص تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی این مشکل نیز تا حد زیادی رفع می شود.

مقیمی واگذاری مسوولیت شهرکهای صنعتی به بخش خصوصی را از برنامه های توسعه ای سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران در مدیریت جدید عنوان کرد.

به گفته وی طبق سیاست های اصل 44 قانون اساسی و براساس برنامه جدید دولت یازدهم، تمام مسوولیت های غیرحاکمیتی شهرکهای صنعتی ایران به بخش خصوصی و سرمایه گذاران شهرکها تفویض می شود.

معاون سازمان صنایع کوچک ایران گفت: نمایندگان وزارتخانه های صنعت، معدن، تجارت و اقتصاد و دارایی و نیز استانداریها با تشکیل یک ستاد مشترک، کار تفکیک مسوولیت های حاکمیتی و غیرحاکمیتی را بر عهده می گیرند.

مقیمی در این آیین با قدردانی از خدمات مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: شهرک های صنعتی این استان در ارزیابی عملکرد سال 92 رتبه سوم را در کشور کسب کرد.

مدیرعامل سابق شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: اکنون این استان دارای 14 شهرک و ناحیه صنعتی با 154 واحد صنعتی و سرمایه گذاری یکهزار و 140 میلیارد ریالی است.

ˈمحمدرضا باقریˈ اظهار کرد: این در حالی است که تا قبل از سال 89 در این استان 9 شهرک و ناحیه صنعتی با 73 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 390 میلیارد ریالی وجود داشت.

وی اجرایی شدن منطقه ویژه اقتصادی، شهرک نساجی ایران و شهرک آلاینده و سه برابر شدن حجم سرمایه گذاری و اشتغال در شهرکها و نواحی صنعتی را مهمترین کارکرد خود در 40 ماه مدیریت بر شهرک صنعتی خراسان شمالی عنوان کرد.

در پایان این نشست ˈمحمدعلی یوسفیˈ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد