مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید 3 میلیون متری چادر مشکی برای نیاز 70 میلیون متری!

 رییس انجمن صنایع نساجی ایران با بیان اینکه ظرفیت تولید کارخانه حجاب شهرکرد در سال آینده به 10 میلیون متر مربع می‌رسد، گفت: با توجه به مصرف سالانه 70 میلیون مترمربع پارچه چادر مشکی و تولید سه میلیون متری، هر سال حدود 100 میلیون دلار برای واردات پارچه چادر مشکی هزینه می‌شود.  
ادامه مطلب ...

تولیدکنندگان ماشین‌آلات نساجی ایتالیا به ایران می‌آیند

انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا (ACIMIT) به منظور تحکیم حضور در بازار ایران، قصد دارد در هیات تجاری که توسط سازمان بازرگانی این کشور سازماندهی شده و ماه نوامبر به تهران سفر خواهد کرد، مشارکت کند.

به گزارش ایسنا، ایران از نظر تاریخی بازار بزرگی برای صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا بوده است و اگرچه تحریمهای بین المللی فروش ماشین آلات نساجی به ایران را متوقف کرد و مانع روند مدرنیزه شدن این صنعت شد اما این امیدواری وجود دارد که توافق هسته ای اخیر زمینه را برای احیای صنعت نساجی ایران فراهم کند و توان رقابت آن را در بازار بین المللی افزایش دهد.  
ادامه مطلب ...

طلای‌سفیدگلستان درآستانه انقراض/لزوم افزایش قیمت خریدتضمینی پنبه

گلستان سال های نه چندان دور به سرزمین طلای سفید مشهور بود و پنبه حرف اول را در کشاورزی استان می زد، اما طی سال های گذشته به دلیل فقدان حمایت های لازم دولتی کشت این محصول پر سود به حاشیه رفت.
سال‌های زیادی از زمانی که تابلوی «سرزمین طلای سفید» را از سردر استان گلستان پایین کشیدند نمی‌گذرد. استانی که کشاورزی محور اقتصاد آن بود و پنبه هم حرف اول کشاورزی آن را می‌زد؛ آنقدر این محصول کشاورزی رونق داشت که بسیاری از تجار داخلی و خارجی زمان برداشت به این منطقه رفت و آمد می‌کرد 
ادامه مطلب ...

جای خالی برند داخلی در صنعت نساجی

سیاستهای مبارزه با قاچاق کالا طی یک دهه گذشته بودجه و انرژی بسیاری را از کشور گرفته است با این وجود آنچه در عمل با آن مواجه هستیم، گسترش روزافزودن اقلام قاچاق در بازار داخلی است.

سیاستهای مبارزه با قاچاق کالا طی یک دهه گذشته بودجه و انرژی بسیاری را از کشور گرفته است با این وجود آنچه در عمل با آن مواجه هستیم، گسترش روزافزودن اقلام قاچاق در بازار داخلی است. این روزها نه فقط گوشی موبایل و انواع لوازم خانگی و صوتی و تصویری بلکه حتی تا جزیی ترین کالاهای مصرفی در منازل ما ایرانیان بصورت قاچاق وارد کشور می شود؛ از بالش و حوله حمام تا کفش پوش و رو تختی و انواع کالای خواب و حمام .  

ادامه مطلب ...

استخدام یکنفرخانم مهندس شیمی نساجی

یکنفرخانم مهندس شیمی نساجی , جهت فروش رنگ و موادتعاونی , با حداقل یکسال سابقه کار نیازمندیم
88797524

استخدام مهندس نساجی خانم و آقا

مهندس نساجی خانم و آقا , گرایش شیمی ,
77745341

اعتراض 9 هزار واحد تولیدی نساجی به وزیر صنعت

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی گفت: بیش از 9 هزار واحد تولیدی عضو انجمن صنایع نساجی ایران با پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالای ایران مخالف هستند.  ادامه مطلب ...

خروج پتروشیمی ها از بورس کالا!

 انجمن نساجی ایران برای چندمین بار اعلام می‌کند که با خروج محصولات پتروشمی از بورس کالای ایران صد در صد مخالف است.
علیمردان شیبانی، عضو هیات مدیره صنایع نساجی ایران با بیان این مطلب در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به تجربه خطرناک و زیان بار فروش محصولات پتروشیمی به صورت حواله‌ای و مستقیم، انجمن نساجی ایران با خروج محصولات پتروشیمی از بازار شفاف بورس کالا مخالف است. 
ادامه مطلب ...