مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

آگهی استخدام یک شرکت معتبر نساجی واقع در استان قزوین


یک شرکت معتبر نساجی واقع در استان قزوین جهت تکمیل نیروی انسانی متخصص
خود از واجدین شرایط ذیل با برخودریا از توانایی ها و شایستگی ها، روابط
عمومی خوب، قدرت یادگیری بالا، مهارت کار تیمی و عادت به مطالعه دعوت به
همکاری می نماید.  ادامه مطلب ...

آپدیت نوار ابزار گیل تکس

با سلام

به اطلاع می رساند با توجه به تغییراتی که در سیستم آدرس دهی سایت ایجاد شد نوار ابزار سایت آپدیت گردید . لازم است کسانی که قبلا این ابزار را نصب کردند نسبت به آپدیت آن از اینجا اقدام کنند.

در ضمن اگر شما تاکنون این ابزار مفید را نصب نکردید از اینجا می توانید نصب کنید.



Get our toolbar!

راز موفقیت اقتصادی ترکیه چیست؟/ کارنامۀ اقتصادی اردوغان و

ترکیه همچنان ناآرام است اما اردوغان روز دوشنبه برای شرکت در فوروم اقتصادی ترکیه-مغرب، کشور را به مقصد شمال آفریقا ترک کرده است. نخست وزیر با هیئتی مرکب از 300 بازرگان و تاجر اولین تور 4 روزۀ آفریقایی خود را آغاز کرده است. سفر نخست وزیر به مغرب، الجزایر و تونس فرصت مناسبی برای جذب بازارهای جدید برای ترکیه است.   
ادامه مطلب ...

آمریکا 8 غول پتروشیمی ایران را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا در حالی هشت غول پتروشیمی ایران را تحریم کرده است که تحریم این شرکت‌ها در تراز تجارت پتروشیمی کمترین تاثیر را دارد، زیرا ماموریت اکثر این واحدهای پتروشیمی تامین خوراک سایر مجتمع‌ها و صنایع تکمیلی داخلی است. بر همین اساس این تحریم‌ها فرصتی طلایی برای تولید گنندگان و توسعه صنایع داخلی به وجود آورد و موجب نگرانی بازار جهانی از افزایش قیمت­ها شده است.

ادامه مطلب ...

پارچه‌های ضد عرق ساخته شد

محققان با استفاده از فناوری میکروسیالات پارچه هایی ساخته‌اند که می‌تواند عرق را از لباس جدا کرده و به محیط بریزد. "تینگروی پان" استاد مهندسی زیست پزشکی دانشگاه کالیفرنیا دیویس گفت: "این پارچه جدید مانند پوست انسان عمل می‌کند یعنی عرق اضافی را به شکل قطراتی شکل می‌دهد که می‌توانند از لباس جدا شوند."

یکی از زمینه‌های تحقیقات در "آزمایشگاه ابتکارات میکرو- نانو" در دانشگاه کالیفرنیا دیویس، میکروسیالات است که بر روی ساخت وسایل موسوم به "آزمایشگاه بر روی تراشه" متمرکز می‌شوند که از کانال‌های بسیار ریزی برای ساخت مایعات استفاده می‌کند.

پان و همکارانش چنین سیستم‌هایی را برای کاربردهایی مانند آزمایش‌های تشخیص پزشکی می‌سازند.

این پژوهشگران یک پلت فرم نساجی میکروسیالاتی با تعبیه نخ بخیه آب دوست به یک پارچه به شدت آب گریز ارائه کردند. آن‌ها توانستند الگوهایی برای نخ ایجاد کنند که قطرات آب را از یک سوی پارچه بیرون کشیده، آن را در طول نخ هدایت کرده و از سوی دیگر پارچه خارج کند.

ادامه مطلب ...

تولید نانوجاذب با توانایی جذب مواد سمی رنگی

تولید نانوجاذب با توانایی جذب مواد سمی رنگی
عرش نیوز:

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از مسائل مهم موجود ورود سیالات خروجی در صنعت نساجی به محیط زیست است. بیشتر رنگ‌های تولید شده و طبیعی ساختار مولکولی آروماتیکی پیچیده‌ای دارند و در برابر عوامل میکروبی و تجزیه کننده‌های محیط زیست مقاوم‌ هستند.

فاضلاب‌های رنگی به ‌دلیل سمی بودن اکثریت رنگ‌ها برای موجودات زنده رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، دریاها و مکان‌هایی که تخلیه می‌شوند مضر هستند. بنابراین تحقیقات زیادی در جهت بهبود جذب سطحی و همچنین تولید جاذب‌های جدید با ظرفیت بالا و قیمت مناسبتر صورت گرفته است.

در کنار این تحقیقات پژوهشگران دانشگاه یزد نیز پروژه تحقیقاتی را به منظور تولید جاذبی کارامد برای حذف این نوع آلاینده‌ها از خروجی آب کارخانه‌ها و صنایع اجرایی کردند.

برای این منظور پس از تولید جاذب و نانوذرات مورد نیاز مورد آزمایش قرار گرفت. در مرحله آزمایش از رنگ‌های ری اکتیو به دلیل پایداری بالا در هنگام شستشو در صنعت نساجی و ثابت ماندن در محیط زیست انتخاب شد.

نتایج به دست آمده نشان داد که نانو جاذب تولید شده توانایی جذب مواد رنگی سمی پساب‌های صنعت نساجی را دارد.

بهره گیری از نانو پلیمر در ساخت نانو کمک فرایند پلیمری در شیراز

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، مهدی شبان کاره فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته شیمی آلی با تخصص نانو کامپوزیت های پلیمری گفت : ساخت و تولید نانو کمک فرایند پلیمری و بهره گیری از آن در صنایع پتروشیمی موجب افزایش کیفیت محصولات تولیدی و کاهش 50 درصدی قیمت شده است .

مخترع شیرازی با تولید محصول نانو کمک فرایند پلیمری و بهره گیری از آن در صنایع نساجی ، صنایع تزریقی پلیمری و صنایع پتروشیمی علاوه بر افزایش راندمان تولید کاهش 60 درصدی مصرف برق ، سبب کاهش زمان چرخه تولید ، افزایش فرایند پذیری ، کاهش زمان تغییر خط رنگ در تولید مستربچ ها و آمیزه های رنگی شده است .

خلفی نژاد رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت : این اختراع به شماره 69804 اواخر اردیبهشت در اداره ثبت اختراعات و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسیده است .

دانلود نرم افزار رفرنس نویسی

دانلود نرم افزار رفرنس نویسی


نوشتن پایان نامه و مقالات علمی امروزه بدون استفاه از نرم افزار های رفرنس نویسی غیر ممکن است.امروزه اکثر دانشجویان و به نوعی تمام دانشجویان ارشد باید برای رفرنس گذاری در مقالات و پایان نامه ی خود از نرم افزار رفرنس نویسی استفاده کنند.یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای رفرنس نویسی نرم افزار END NOTE  است.کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و کار نوشتن منابع را بسیار آسان می کند. با نصب این نرم افزار ، یک منو به بالای آفیس افزوده می شود که امکان استفاده از نرم افزار را به شما می دهد.



آخرین ورژن این نرم افزار را می توانید از سایت (پی سی دانلود )دریافت نمایید. برای ورود به صفحه دانلود نرم افزار بر رو لینک زیر کلیک کنید.


لینک دانلود