مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

الزامات تولید پارچه چادر مشکی در کشور


ایران با مصرف سالیانه در حدود 55 تا 60 میلیون متر پارچه چادر مشکی، رتبه نخست مصرف این کالا را در جهان به خود اختصاص داده است. این در حالی است که فقط 10 درصد از نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و حدود 90 درصد آن وارداتی است.
 
ادامه مطلب ...

بازنشستگی کارگران نساجی کاشان به ابلاغ بودجه دولتی منوط شد

نماینده کارگران کارخانه نساجی کاشان گفت: سازمان تامین اجتماعی صدور احکام بازنشستگی بیش از ۴ هزار کارگر این واحد ریسندگی را به ابلاغ شدن بودجه سال ۹۳ دولت منوط کرده‌است.
«محسن رمضانی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: در گفتگویی که با «محمدحسن زدا» معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی داشتیم، معلوم شد که تازمان ابلاغ بودجه سال ۹۳، امکان بازنشستگی پیش از موعد کارگران نساجی کاشان وجود ندارد. 
ادامه مطلب ...

آگهی استخدام نساجی - 19 شهریور

یک شرکت معتبر تولیدی به یک نفر مهندس نساج آشنا به فروش محصولات با 5 سال سابقه کار در تهران نیازمند است.

متقاضیان لطفا رزومه خود را به نمابر زیر ارسال کنند.


021-88759732

واردات 113 میلیون دلار نخ و افزایش 100 درصدی واردات پارچه

نتیجه کم‌توجهی به صنعت نساجی و نبود برنامه‌ریزی درست برای این صنعت باعث شده طی چهار ماهه نخست امسال بیش از 113 میلیون دلار انواع نخ وارد کشور شود و واردات انواع پارچه هم در همین مدت بیش از 100 درصد افزایش یابد!
نساجی را عموما به عنوان صنعتی می‌شناسند که با سرمایه‌گذاری پایین، اشتغالزایی و ارزش افزوده بالایی را ایجاد می کند. به همین دلیل هم بسیاری از کشورهای شرق و جنوب شرقی آسیا و حتی ترکیه توانسته‌اند با سرمایه‌گذاری در صنعت نساجی به درآمدهای هنگفتی از ناحیه صادرات محصولاتشان دست پیدا کنند.صنعت نساجی همچنین از جمله صنایعی است که زنجیره‌ای از حوزه‌های مختلف تولید را در بر می‌گیرد که از تولید پنبه آغاز می‌شود و تا تولید محصول نهایی ادامه می‌یابد. این صنعت حتی در کشورهای پیشرفته نیز اهمیت خود را از دست نداده بلکه در ظاهری متفاوت و تحت عنوان برندهای لوکس و نمایشگاه مد و فشن رونق چشمگیری پیدا کرده است. 
ادامه مطلب ...

وزارت صنعت دانش فنی تولید چادر مشکی را خرید


مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه دانش فنی تولید چادر مشکی خریداری شده است، از راه اندازی واحد تولید چادر مشکی ˈحجاب شهرکردˈ تا اواسط سال آینده خبر داد. 
ادامه مطلب ...

شهر پوشاک ایجاد می‌شود

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت ، معدن و تجارت گفت: پیشنهاد ایجاد شهرک پوشاک را به واحدهای سرمایه گذار داده‌ایم و در صورت همکاری و ارائه طرح از سوی بخش خصوصی ما آماده هر گونه همکاری هستیم. 
ادامه مطلب ...

واحدهای تولیدی همچنان در معرض تعطیلی‌اند

رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی گفت: در حال حاضر مشکل نساجی‌ها به لحاظ تامین مواد اولیه تاحدی برطرف شده اما آنچه بیش از پیش تعطیلی و یا توقف فعالیت این تولیدکنندگان را با مشکل مواجه کرده عدم نقدینگی و کوچک شدن بازار است.

محمد مروج حسینی، رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به اینکه آیا وضعیت عرضه مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی‌ها بهبود یافته است، گفت: طبق آخرین آمار قیمت پلی استر ۲۰۰ تومان پایی آمده و با نرخ ۳۴۰۰ تومان در بورس عرضه شد و میزان عرضه هم مناسب بوده است زیرا تقاضا پایین آمده است. 
ادامه مطلب ...