مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ابداع روش جدید تولید شلوار با رویکرد زیست محیطی

یک شرکت شیمیایی سوئیسی برای تولید یک نوع شلوار که برای تولید هر عدد آن به 9463 لیتر آب 450 گرم مواد شیمیایی و میزان قابل توجهی انرژی نیاز است، راهی ابداع کرده تا این شلوارها با رویکردهای دوستدار محیط زیست تولید شوند. به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت شیمیایی کلاریانت سوئیس مدعی شده است که فرآیند تولید شلوار جین پیشرفته ای ابداع کرده که اخیرا آن را در شانزدهمین کنفرانس سالانه مهندسی و شیمی سبز اعلام کرده، می تواند میزان آب مصرفی را برای تولیدشلوار جین تا 92 درصد کاهش دهد و میزان انرژی تولیدی را تا 30 درصد کاهش دهد. ادامه مطلب ...

فروش نخ پلی استر poy

واحد تولید نخ poy  (نخ نیمه آرایش یافته) partially oriented yarn  با استفاده از مواد اولیه ptt , pet , pbt  با درجه شفافیت نیمه مات (semi dull) و براق (super bright)جهت تولید انواع نخهای فیلامنت پلی استر بصورت سفید و رنگی با استفاده از تکنولوژی dope dyed از نمره نخ 150 تا 790 دیتکس (dtex) با فیلامنت 36 تا 192 می باشد.

  • Dope Dyed : روش رنگرزی پلیمری با استفاده از مستربچ رنگی می باشد.

مراحل تولید :

چیپس پلی استر توسط سیستم convoying  به هامرهای ذخیره انتقال می یابد واز آن وارد سیستم کریستالیزور می گردد و بعد از آن وارد هایر درایر جهت خشک شدن می گردد و از آن به اکسترودر جهب مذاب شدن پلیمر انتقال می یابد و از آنجا با فشار ثابت به سیستم nsni fold  وارد و از آنجا به هدهای ریسندگی وارد می گردد توسط پمپ با فشار ثابت با دبی مشخص بستگی به نمره نخ به اسپرینت وارد می گردد بعد از اسپرینت فیلامنتهای تولیدی با فشار ثابت هوا و دمای مشخص خشک گردیده و از آنجا به وایندر جهت پیچش نخ روی بوبین انتقال می یابد .

ادامه مطلب ...

فروش نخ پلی استر DTY

واحد تولید نخ dty  (draw textured yarn) نخ تکسچره شده، با استفاده از مواد اولیه poy  با شفافیت نیمه مات semi dull و براق super bright  سفید و رنگی با روش تکسچرایزینک به روش تاب مجازی false twist و انواع نخهای 75 تا 450 دنیر با تعداد فیلامنت 36 تا 192 بصورت ساده و اینتر مینگل با تبثت (ست و استرچ )تولید می نماییم.

نخ های رنگی dty  بدلیل استفاده از تکنولوژی dope dyed  از ثبات نوری و مالشی بسیار بالایی برخوردار می باشد .

 


ادامه مطلب ...

5 عدد اپن اند R40 با مشخصات ذیل روتور برای فروش میباشد

Machine make : R 40 Rieter open-end
Year of manufacturing : 2006 – 2 machines/ 2007 – 4 machines
Number of rotors per machine: 400 ( yr2006) / 420 (yr 2007)
Number of robots /machine : 4
Rotor type : 31 XK 5 B
Opening roller : B174 DN 64
Yarn Clearer : Uster Quantam2
Novel : Nano4
Twist Stop : Green
Speed pass : Yes
Waxing device : Yes
Aero bearing : Yes
Yarn traverse : 148 mm
Package type : Parallel cheese
Tube type : Bull nose (170 x 42 x 54mm)
Display type : Touch screen


تماس بگیرید:

E-mail: mrl590@gmail.com

Tel:

09112413505

09378324319


فروشنده: نوری
سایر محصولات این فروشنده:
قطعات ریسندگی زیر آماده عرضه به شرکتهای نساجی میباشد

شما هم محصولات خود را به رایگان از طریق گیل تکس بازاریابی کنید....

شرکت تعاونی ریسندگی تابناز اصفهان

«شرکت تعاونی ریسندگی تابناز» با هدف تولید انواع الیاف مصنوعی جهت کارخانجات بافندگی (پارچه های پلی استر) در سال 1373 شروع به کار نمود.

سیستم مدیریت پیشرفته به همراه تنوع زمینه فعالیت این شرکت باعث شده که تا کنون با کارخانجات و شرکت های بسیار داخلی و خارجی مبادله کالا و خدمات به صورت مستقیم و غیر مستقیم داشته باشد. مضاف بر اینکه تاسیس کارخانه نخ ریسی در یک منطقه محروم (رحیم آباد برآن جنوبی) باعث ایجاد اشتغال و رفع محرومیت در منطقه شده است. (در حال حاضر تعداد 120 نفر به صورت مستقیم  در این واحد تولیدی مشغول کار می باشند)

عمده فعالیت تولید الیاف مصنوعی این کارخانه در حال حاضر به دو صورت می باشد:

1- POY (نخ نیمه تابیده)

2- DTY (نخ تمام تابیده)

مواد اولیه مصرفی واحد تولید نخ به صورت دانه‌های پلاستیکی سفید و رنگی، چیپس، از پتروشیمی تامین شده و محصول خروجی آن در کارخانجات تولید پتو، تزیینات خودرو(روکش صندلی و...) پوشاک (لباس زیر و ورزشی) تزیینات منزل (رومبلی، پرده و...) استفاده دارد.

مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

استاندار مازندران:
مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود.

خبرگزاری فارس: مسدود شدن یارانه کارگران نساجی مورد انتقاد جدی من بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در نشست با تشکل‌های کارگری استان مازندران با تبریک ایام رجبیه اظهار داشت: در سال حمایت از تولید ملی، نیاز به همدلی و همراهی با یکدیگر در استان داریم.

ادامه مطلب ...

تعرفه 20 درصدی واردات پنبه به زودی حذف می‌شود

معاون امورصنایع وزیر صنعت:
تعرفه 20 درصدی واردات پنبه به زودی حذف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امورصنایع و اقتصادی وزیر صنعت، معدن و تجارت از پیگیری تخصیص ارز مرجع برای واردات کالاهایی واسطه‌ای و مواد اولیه صنایع نساجی کشور خبر داد و گفت: تعرفه 20 درصدی واردات پنبه به زودی حذف می‌شود.

خبرگزاری فارس: تعرفه 20 درصدی واردات پنبه به زودی حذف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شاتا، محسن صالحی نیا درادامه سلسله نشستهای معاونت صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با هیأت‌ مدیره انجمن صنایع نساجی ایران افزود: با اقدامات انجام شده درصدد هستیم که با هماهنگی با شورای عالی استاندارد مواد اولیه نساجی و هر کالایی که ماهیت واسطه ای دارد بتواند برای واردات از نرخ ارز مرجع استفاده کند .

به گفته وی، به زودی با هماهنگی سازمان استاندارد کالاهای واسطه ای و مواد اولیه  صنایع نساجی که مشمول نرخ ارز مرجع برای ورادات نیز می شوند از شمول قانون ارتقای کیفی خودرو و سایر محصولات صنعتی خارج می شوند.

ادامه مطلب ...

لباس‌های چینی المپیکی‌ها در راه تهران

لباس‌های چینی المپیکی‌ها در راه تهران

به گزارش «نساجی نیوز» به نقل از ایسنا، با وجود تلاش و پیگیری کمیته ملی المپیک و رایزنی‌های متعدد برای نپرداختن گمرکی جهت ترخیص این کانتینرها، لباس‌های تمرینی پس از پرداخت 150 میلیون تومان گمرکی از بندر عباس ترخیص شد.


این محموله شامل 1000 دست لباس و 17 هزار ست است.

حدود 6 ماه قبل کمیته ملی المپیک برای نخستین بار برای تهیه لباس تمرینی ملی‌پوشان المپیکی با یک شرکت چینی قرارداد بست که طبق این تفاهم 1000 دست لباس به همراه 40 هزار دلار پول نقد به کمیته ملی المپیک داده می‌شود که از این بین در زمان انعقاد قرارداد 20 هزار دلار توسط نمایندگان چینی به کمیته‌ پرداخت شد و قرار است مابقی این مبلغ هفته‌ آینده پس از حضور نمایندگان شرکت Erke در ایران پرداخت شود.

کمیته ملی المپیک در نظر دارد بلافاصله پس از رسیدن این محموله پس از سایز بندی لباس‌ها، آنها را در اختیار ملی‌پوشان المپیکی قرار دهد.