مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

کاتالوگ اینورتر دلتا سری B

کاتالوگ اینورتر دلتا سری B که به زبان فارسی توسط یکی از دوستان ترجمه شده  جهت استفاده  تعمیرکارن برق و الکترونیک کارخانجات نساجی کشور


لینک دانلود

تفاوت میان سافت استارتر و اینورتر

سافت استارتر همانطور که از نامش پیداست تنها در هنگام راه اندازی یک الکتروموتور کاربرد دارد. الکتروموتورها به دلیل کشیدن جریان 6 تا 8 برابر جریان نامی در هنگام راه اندازی صدمات زیادی می بینند بطوریکه عمده استهالک الکتروموتورها در هنگام راه اندازی می باشد. بوسیله سافت استارتر راه اندازی از طریق افزایش کنترل شده فرکانس یا ولتاژ انجام می گیرد و با این کار Saving Energy نیز صورت می گیرد. اینورتر محدود به زمان راه اندازی نمی باشد و در هر لحظه
می توان بوسیله سیگنالهای کنترلی که معموال 4~02 mA می باشد سرعت الکتروموتور را کنترل نمود اینورتر قابلیت های بسیار زیادی دارد از قبیل: راه اندازی نرم موتور، چپگرد راستگرد کردن موتور وتغییر دور موتور. والبته قیمت باالتری نیز دارد. حال آنکه سافت استارتر فقط برای راه اندازی نرم موتور استفاده می شود.

  ادامه مطلب ...

جک پنوماتیک چیست؟

جک پنوماتیک به وسیله نیروی باد عمل کرده و بصورت طولی حرکت و در فشار و اقطار مختلف تولید می گردد. جک پنوماتیک شامل بدنه یا پوسته ، پیستون ، پکینگ و اتصالات مربوطه می باشد ، که با توجه به نوع نصب و کاربری قابل انتخاب می باشد . جک های پنوماتیک در انواع مگنت دار و بدون مگنت می باشد.
  این نوع سیستم کاربرد زیادی در صنعت نساجی دارد که به انواع مدل از این جکها میپردازیم

ادامه مطلب ...

برخی قوانین اجازه بزرگ شدن به تولیدکنندگان داخلی را نمی‌دهند

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با بیان اینکه در سال‌های گذشته تولیدکنندگان پوشاک نمی‌خواستند دیده شوند، گفت: برخی قوانین اجازه بزرگ شدن به تولیدکنندگان داخلی را نمی‌دهند.
سعید جلالی قدیری  درباره چرایی استفاده از برند خارجی در پوشاک تولید داخل اظهار کرد: این موضوع به فرهنگ مصرف بر می‌گردد که روندی است که طی سال‌های متمادی به وجود آمده است.
  ادامه مطلب ...

تیتر امشب - حمایت از کالای ایرانی صنعت نساجی + فیلم

برنامه تیتر امشب شبکه خبر و بررسی مشکلات صنعت نساجی با حضور خانم نصرالهی مشاور وزیر صنعت و دکتر شیبانی نائب رئیس انجمن نساجی



گره خوردن رشته های تولید و بازار پوشاک

گروهی از عرضه کنندگان پوشاک به واحدهای تولیدی پوشاک رفته و با توانمندی های این صنعت از نزدیک آشنا شدند.
آقابیگ عضو هیئت مدیره مجمع صنایع همگن پوشاک استان البرز با اشاره به نزدیک شدن بازار و تولیدکنندگان در قالب این بازدیدها، گفت: با همکاری تولید و عرضه کنندگان واسطه ها از روند عرضه حذف شده که این روند باعث کاهش قیمت ها و رقابتی تر شدن می شود.



 

ادامه مطلب ...

مشکلات تولیدکنندگان پوشاک ایرانی در مصاحبه با یکی از تولیدکنندگان

یوسف سیاح‌پور یکی از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی در برابر دوربین فارس از مشکلات حرفه‌اش می‌گوید.