مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید پارچه‌های پنبه‌ای ضد باکتری سازگار با پوست

 محققان دانشگاه آزاد اردبیل با همکاری دانشگاه امیرکبیر با استفاده از فناوری بیو نانو روشی جدید و ساده برای فرایند تکمیل کالاهای پنبه‌ای ارائه کردند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، این روش سبب تولید پارچه‌های پنبه‌ای با ویژگی‌های ضد باکتری و ضد قارچی شده که به دلیل سمیت کم هیچ گونه عوارض جانبی بر روی پوست انسان ندارند. صنایع نساجی نظیر تولید پوشاک معمولی و صنعتی و همچنین صنایع پزشکی و نظامی می‌توانند از این فناوری جدید استفاده کنند.
 
ادامه مطلب ...

مرغوب ترین پنبه جهان در انتظار حمایت

به گزارش گیل تکس به نقل از مهر، خراسان شمالی با سطح کشت سالیانه حدود ۹ هزار هکتار مزرعه پنبه و تولید ۲۳ هزار تن وش پنبه(پنبه پاک نکرده) رتبه پنجم تولید این محصول مهم را در کشور دارد، اما در این میان نکته قابل توجه آن است که پنبه تولیدی در این استان، خاصه در شهرستان مانه و سملقان از نظر کارشناسان، مرغوب ترین پنبه تولیدی در جهان محسوب می شود.
 
ادامه مطلب ...

شهرک نساجی گیلان نیازمند 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری است

استاندار گیلان گفت: ساخت شهرک صنایع نساجی نیازمند 240 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است

محمدعلی نجفی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت صنایع نساجی وجود 25 واحد تولیدی بافندگی و 13 واحد ریسندگی را پشتوانه ایجاد شهرک صنعت نساجی دانست.

 وی با بیان اینکه 6 واحد تولید پوپلین و 5 واحد تولید نخ ابریشم برای ایجاد شهرک صنایع نساجی مناسب است، تصریح کرد: روزگاری تولیدات پوشاک استان به کشورهای غربی صادر می‌شد اما اکنون این صنعت با چالش‌های اساسی مواجه است

  ادامه مطلب ...

استخدام مهندس نساجی

مهندس نساجی جهت , کار در شرکت رنگرزی الیاف , در شهرک صنعتی پایتخت , (کیلومتر45جاده خاوران) , ترجیحا با سابقه و بومی , ارسال اطلاعات رزومه به تلفکس
88740773

بررسی ساخت شهرک نساجی در گیلان

بررسی ساخت شهرک نساجی در گیلان

دکتر محمد علی نجفی در نشست بررسی ساخت شهرک نساجی گیلان گفت : متأسفانه به صنعت نساجی گیلان که به عنوان قطب این صنعت در کشور شناخته می شد در سالهای گذشته بی مهری شده است .

وی با اشاره به جایگاه صنایع نساجی گیلان گفت : روزگاری تولیدات پوشاک استان به کشورهای غربی صادر می شد اما هم اکنون این صنعت با چالش های اساسی مواجه است و تعداد زیادی از کارگرانی که در این کارخانه ها کار می کردند نتوانستند امنیت شغلی خود را حفظ کنند .


  ادامه مطلب ...

تاکید وزیر اقتصاد بر رفع مشکلات نساجی مازندران

محمد محمد پور عمران در جلسه بررسی وضعیت شرکت نساجی مازندران در دفتر وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: شرکت نساجی مازندران در سال 1336 با مجوز وزارت اقتصاد با نظارت سازمان برنامه و بودجه وقت در زمینی به مساحت تقریبی 30 هکتار با هدف تولید منسوجات پرده ای، ملحفه، پیراهن و فاستونی ساخته شد.
 
ادامه مطلب ...

واردات بی کیفیت و تعطیلی کارگاه های ابریشم کشی /صنعت ابریشم متولی مشخص ندارد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هم اکنون صنعت ابریشم کشی کشور متولی مشخصی ندارد، گفت: ادامه روند واردات ابریشم بی کیفیت به کشور، تعطیلی مابقی کارگاه های ابریشم کشی را در پی خواهد داشت.
 
ادامه مطلب ...

ائتلاف چین و مالزی برای تصاحب بازار پوشاک/ تولیدات خراسان رضوی مغلوب اژدهای زرد

سالهاست که کشورهای چین و مالزی برای تصاحب بازار پوشاک خراسان رضوی ائتلاف کرده اند و هم اکنون بخش اعظمی از بازار در سیطره البسه وارداتی است و این امر موجب رکود و کسادی تولید داخلی شده است.
دست درازی چینی ها این بار ضربان بازار پوشاک خراسان رضوی را به شماره انداخته است و بسیاری از تولیدکنندگان عطای فعالیت در این بازار را به لقایش بخشیده اند و سرمایه خود را به جای دیگری انتقال داده اند.
 
ادامه مطلب ...