مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

به کارگیری فناوری نانو در پارچه‌های "خود تمیزشونده"

سال 2012 جایزه بهترین پروژه تحقیقاتی سال نشریه R&D Magazine به نانو پوشش خود تمیز شونده محققان دانشگاه هاروارد تعلق گرفته بود.
اخیرا این پوشش مبتنی بر نانوحفره توسط محققان هاروارد روی پارچه‌های نخی اعمال شده و در نهایت البسه‌ای با قابلیت خود تمیزشوندگی تولید شده‌است.
 
ادامه مطلب ...

قاچاق سازمان یافته ؛بلای جان اقتصاد کشور

 
قاچاق، تبدیل به همنشین اقتصاد کشور شده است. متاسفانه امروز پدیده قاچاق در ابعاد مختلف اقتصاد کشور قابل مشاهده است. این مسئله ریشه در گذشته دارد.
 
ادامه مطلب ...

زنجان به لحاظ حجم صنایع نساجی رتبه دوم کشور را دارد

استاندار زنجان با بیان اینکه صنعت نساجی بخش عمده ای از صنایع این استان را شامل می شود، گفت: زنجان دومین استان به لحاظ حجم صنایع نساجی در سطح کشور است.

  ادامه مطلب ...

اختصاص 2.5 میلیارد تومان برای مطالبات کارگران کارخانه نساجی

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، گفت: با تلاش مسئولین استانی و نمایندگان مجلس 2.5 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق و مطالبات کارگران نساجی ارائه دادند.
 
ادامه مطلب ...

آگهی استخدام مهندس نساجی آقا

, مهندس نساج , گرایش شیمی آقا , با تجربه در شهرری , ارسال رزومه کاری در یک صفحه , Employment65@gmail.com.
09121155162و33751128

آمار صادرات و واردات صنایع نساجی کشور طی 10 ماه نخست سال 1392

بر اساس اعلام دفتر مطالعات آماری و راهبردی انجمن صنایع نساجی و بر اساس آمار گمرک ایران طی 10 ماه نخست سال 1392، صادرات صنایع نساجی بالغ بر 565.4 میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.10 درصد کاهش یافته است. این در حالی است که صادرات انواع پارچه، الیاف و نخ به لحاظ ارزشی طی مدت مذکور به ترتیب از رشد 47.0، 3.3 و 2.2 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار شده‌اند.
 
ادامه مطلب ...

کاهش واردات پوشاک به کشور

دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در اختتامیه نمایشگاه ملی پوشاک کشور، از کاهش واردات پوشاک به‌دلیل افزایش نرخ ارز خبر داد و تاکید کرد: سهم ایرانی‌ها در بازار داخلی مصرف پوشاک، افزایش یافته است.
 
ادامه مطلب ...

تولید پارچه پنبه ای ضد آب به دست محققان ایرانی

پژوهشگران ایرانی با استفاده از نانو ذرات سیلیکا و ترکیبات فلزی مس موفق به ایجاد خواص ابرآبگریزی و ضد باکتری در پارچه پنبه ای شدند.
 
ادامه مطلب ...