مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مصوبه‌ جدید وزارت صنعت برای فروش پوشاک

عضو هیات‌مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک از مصوبه‌ای مبنی بر فروش پوشاک در کشور با استفاده از سیستم بارکد برای جلوگیری از قاچاق خبر داد.
سعید حسین‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبات هفته گذشته در دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: یکی از این مصوبات مربوط به مساله قاچاق بود و بر این اساس قرار شد که پوشاک در ایران مانند اروپا بارکدگذاری شود و از آن طریق به فروش برسد. 
ادامه مطلب ...

جدیدترین کالاهای وارداتی از ترکیه اعلام شد

دبیرکل شورای مشترک بازرگانی ایران و ترکیه گفت: طی پنج ماه اول سال 2015 فندق، طلا و جواهر بیشترین میزان افزایش واردات از ترکیه را داشته‌اند. همچنین در این دوره زمانی در بخش شیلات و دام، واردات ایران از ترکیه افت محسوسی داشته است. 
ادامه مطلب ...

ملت مستقل و لباس مستقل

گونه ممکن است که از رخت و لباس حرف بزنیم، رابطه آن را با هویت و سنت و ملیت تبیین کنیم، نقش بی‌بدیلش را در سبک زندگی خود نمایش دهیم اما سخنی از شیوه تولید آن به میان نیاوریم؟

بسیارند کسانی که از سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی سخن می‌گویند و واقعا در این مدعا صدیق و راستگویند و چنین زیستی، دغدغه هر ساعت و هر روزه‌شان است اما سطورشان را که می‌خوانی، می‌بینی انگار بخشی از حقیقت، به ناخواه، مغفول مانده است. 
ادامه مطلب ...

رکود بازار از تولید نساجی های خمینی شهر کاسته است

رییس خانه صنعت، معدن وتجارت شعبه خمینی شهر گفت: بدلیل وضعیت بازار و نبود نقدینگی نساجی های شهرستان خمینی شهر کمتر از ظرفیت تولید به فعالیت ادامه می دهند.
محمدتقی ترابی فر افزود: هم اکنون واحدهای بافندگی مستقر در خمینی شهر با 30 تا 50 درصد ظرفیت خود تولید می کنند.

وی اظهار کرد: این واحدها دارای گواهی صنعتی و کارت شناسایی هستند که برای ساماندهی آنها، سازمان صنایع کوچک باید دوره های آموزشی برای آنها برگزار کند.  
ادامه مطلب ...

شبکه اجتماعی Ravelry را بشناسید

اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از شبکه های اجتماعی به صورت تخصصی استفاده می کنید و با هدف مشخص وارد این فضاها می شوید، بهتر است با Ravelry هم آشنا شوید. این شبکه اجتماعی که در می 2007 فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز کرد، تمام خدمات و سرویس های اجتماعی آنلاین را به صورت رایگان ارایه می دهد.
 
ادامه مطلب ...

اوضاع نه‌چندان مناسب کارخانجات نساجی فردوس

به گزارش گیل تکس به نقل از خبرگزاری فارس ، کارخانجات نساجی فردوس در سال 1368 تاسیس شد که با گذشت 14سال از زمان تاسیس عملاً کار خاصی انجام نشد و سهامداران آن طعم شیرین تولید را نچشیدند.

در سال 1381 با مشارکت سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران شرکت جدیدی با مشارکت 45 درصد متعلق به سازمان گسترش صنایع ایران و 10 درصد سهام مدیریتی، دوره جدیدی از کار را آغاز کرد.


در مدت 18 ماه ماشین‌آلات مورد نیاز خریداری، نصب و راه‌اندازی شد و در حال حاضر واحد بافندگی این کارخانه 35 تا 45 درصد نخ‌های تولیدی را جذب می‌کند. 
ادامه مطلب ...

10 برند برتر پوشاک مردانه ایتالیا

وقتی ما به فشن ایتالیایی فکر میکنیم پیچیدگی، ظرافت و کلاس فقط کمی از عباراتی است که به ذهنمان می رسد. خانه بهترین طراحان و بزرگترین تولید کننده های پارچه، شکی نیست که ایتالیا در دنیای پوشاک مردانه از مشهورترین هاست. 
ادامه مطلب ...

شکل بدن ما چگونه است و لباس مناسب هر شکل چیست ؟

در دنیای امروز که تمایلات مد پیوسته تغییر می کند لباس مناسب پوشیدن یک نیاز بزرگ محسوب می شود. در اینجا ما دستوراتی را برای شناخت شکل بدنتان ذکر می کنیم تا به کمک آن لباس هایی را بپوشید که کاملا به شما بیاید و البته فرقی نمی کند که مد باشد یا نه. شما می توانید لباس هایتان را تغییر دهید تا یک نگاه مثبت از بدن خودتان داشته باشید... 
ادامه مطلب ...