مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

تولید چادرهای کانتینری در نساجی هلال

مدیرعامل نساجی جمعیت هلال احمر کشور از تولید چادرهای کانتینری در کشور در راستای ارتقای کیفیت، تنوع تولید و ورود به بازارهای جدید خبر داد.

به گزارش گیل تکس ذوالفقار یزدانمهر در چهارمین همایش سراسری مدیران ستادی و عامل استانها اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه مطلوب خود باید نگاه حاکم به شرکت را تغییر داده و نگاهی اقتصادی با رعایت همه قوانین حاصل شود.

وی با اشاره به تقویت واحد مهندسی صنعتی نساجی هلال، اظهار کرد: در این زمینه نشست‌های مستمری با برخی سازمانها و بازارهای هدف برای رسیدن به فهم مشترک از نیازهای آنها برگزار شده و در این زمینه سازمان داوطلبان همکاری مناسبی داشته است.

 


  یزدانمهر با بیان اینکه چرخه تولید واحد خوانسار نساجی هلال در حال تکمیل شدن است، گفت: با تولید برخی محصولات جانبی و حذف ضایعات توانسته ایم در تولید پتو و چادر بدون حذف کیفیت به کاهش هزینه مناسبی دست یابیم.
مدیرعامل نساجی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه به زودی چادرهای کانتینری در این مجموعه تولید خواهد شد، گفت: استراتژی اساسی ما ارتقای کیفیت، تنوع تولید و ورود به بازارهای جدید است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر کشور وی خاطرنشان کرد: همچنین برای سازماندهی شبکه بازاریابی گروه مهندسان فروش، بنا داریم از ظرفیت انسانی و فیزیکی داوطلبان و جوانان با پرداخت حق کاگزاری بهره مند شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد