مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نساجی اردبیل جان تازه‌ای می‌گیرد


استاندار اردبیل گفت: در دیداری که با مسئولان پتروشیمی اردبیل و واحدهای نساجی داشتیم، قرار است با تزریق اعتبارات و سرمایه‌های مناسب این مجموعه‌ها جان دوباره‌ای بگیرند.
به گزارش گیل تکس، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه گفت‌و گوی دولت و بخش خصوصی در اردبیل اظهار داشت: بررسی وضعیت واحدهای تولیدی تعطیل شده استان در دستور کار قرار دارد تا راه حلی برای فعال شدن دوباره آنها پیدا شود.
وی افزود: شرایط واحدهای تولیدی، صنعتی و کارگاهی استان به حدی رسیده که امور از کنترل خود آنها نیز خارج شده که باید پیگیری شود و بر این اساس بازدید از واحدهای تعطیل در دستور کار قرار دارد.
   خدابخش تصریح کرد: بیشترین دغدغه ما بحث اشتغال جوانان است و از این رو رسیدگی به وضعیت واحدهای تولیدی به خصوص بزرگ که نقش مهمی در اشتغال دارند، در دستور کار است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در همین ارتباط دیداری با مسئولان پتروشیمی اردبیل صورت گرفت و مسائل سایر صنایع و کارخانجات استان از جمله نساجی نیز به تدریج بررسی و در جهت رفع آنها اقدام می‌شود.

وی اضافه کرد: امیدواریم مشکلات باز پرداخت تسهیلات واحدهای تولیدی استان که مانع از دریافت وام دوباره توسط آنها می‌شود به تدریج برطرف شود و بتوانند از تسهیلات استانی و ملی در جهت رفع مشکلات استفاده کنند.

 استاندار اردبیل همچنین با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی استان بیان کرد: واگذاری تسهیلات بخش کشاورزی به بانک‌های متعدد صحیح نیست چرا که کشاورزی امری تخصصی است و طرح‌ها نیز بر این اساس باید به صورت تخصصی توسط کارشناسان بررسی و سپس تأیید یا رد شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد