مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

نعمت زاده برای نوسازی ماشین آلات نساجی اهتمام ویژه ای داشته باشد

تهران - عضو انجمن نساجی ایران از وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت خواست در صورت کسب رای اعتماد از نمایندگان ملت، به منظور رونق صنایع نساجی کشور اهتمام ویژه ای به برنامه ریزی و نوسازی ماشین آلات صنعتی داشته باشد. 
 جمشید بصیری روز چهارشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمانی که محمد رضا نعمت زاده در وزارت صنایع و معادن سابق انجام وظیفه می کرد با نوسازی ماشین ماشین آلات صنعتی شاهد رشد و رونق صنعت نساجی کشور بودیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون صنایع نساجی کشوردر شرایط نامناسبی قرار دارد، گفت: امیدواریم با حضور نعمت زاده در حوزه صنعت و تولید و اصلاح برخی قوانین و مقررات، بار دیگر صنایع نساجی کشور جان تازه ای بگیرد.
وی تصریح کرد: طی چند سال گذشته نبود برنامه ریزی و عدم سازماندهی برای نوسازی ماشین آلات صنعتی نساجی به تضیعف صنایع نساجی منجرشد به طوری که با عقب ماندگی ایران، کشورهای همسایه با نوسازی ماشین آلات ریسندگی و بافندگی خود از صنعت نساجی ایران بسیار پیشرفت کردند.
این عضو هیات مدیره انجمن نساجی ایران معتقد است: فرسوده شدن ماشین آلات و نبود رونق اقتصادی در حوزه نساجی کشور سبب شد بتدریج متخصصین و فارغ التحصیلان صنعت نساجی کشور در حوزه های دیگری مشغول کار شوند.
بصیری تاکید کرد: صنعتگران نیز نباید نعمت زاده را در این عرصه تنها بگذارند بلکه با همکاری ، تعامل و ارایه نقطه نظرات کارشناسی وی را در عرصه یاری کنند.
عضو انجمن نساجی ایران ابرازامیدواری کرد: با حضور نعمت زاده در وزارت صنعت، معدن و تجارت و نوسازی ماشین آلات صنعتی و نساجی، باردیگر شاهد رونق صنایع نساجی کشورباشیم.
وی در پایان یادآورشد: با حضور نعمت زاده در راس وزارت صنعت، معدن و تجارت و انتخاب مدیران شایسته و متخصص برای این وزارتخانه، به طور قطع صنعت نساجی کشور منتنفع خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد