مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

13 ماه حقوق نگرفتیم / نماینده مجلس و سرمایه‌گذار پاسخ دهند

کارگران نساجی در فرمانداری قائمشهر؛
13 ماه حقوق نگرفتیم / نماینده مجلس و سرمایه‌گذار پاسخ دهند

خبرگزاری فارس: کارگران نساجی قائمشهر درباره اینکه 13 ماه حقوق نگرفتند با حضور در فرمانداری این شهرستان خواستار حضور نماینده مجلس قائمشهر و سرمایه‌گذار ترک این کارخانه برای پاسخگویی به کارگران شدند.

خبرگزاری فارس: 13 ماه حقوق نگرفتیم / نماینده مجلس و سرمایه‌گذار پاسخ دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، تعدادی از کارگران نساجی قائمشهر و برخی از خانواده‌های آنها امروز با حضور در فرمانداری این شهرستان خواهان رسیدگی به مطالبات و حقوق معوقه خود شدند.


افراد حاضر با بیان اینکه از 13 تا 15 ماه حقوق نگرفته‌اند با شعارهایی مانند«فرماندار با غیرت حمایت حمایت» مسیر خیابان بابل تا فرمانداری قائمشهر را پیاده پیمودند که با حضور فرماندار قائمشهر در جمع معترضان به برخی پرسش‌های آنان پاسخ داده شد.


نماینده کارگران با اشاره به وعده آقای اکبری در مهر 88 مبنی بر احیای کارخانه نساجی یادآور شد: دو سال از آن وعده‌ها گذشته ولی حال و روز کارگران نساجی روز به روز رقت‌بارتر و دردناک‌تر می‌شود و معوقات بانکی و بدهکاری‌های این افراد سنگین و کمرشکن شده است.


وی با اظهار نگرانی شدید از آینده کارگران تاکید کرد: وقتی کسی پاسخگوی مطالبات ما نیست و هیچ حرکت مثبتی برای دلخوشی ما انجام نمی‌پذیرد ما کارگران حق اعتراض، انتقاد و فریاد الله اکبر نداریم.


وی گفت: آستانه تحمل ما به پایان رسیده و اینکه خانواده کارگران هم برای فریاد دردمندی و زجر همسرانشان به خیابان و فرمانداری روانه شوند عمق فاجعه است که اگر معضل حل نشود این روند افزایش خواهد یافت.


برخی از این کارگران خواستار تامین امنیت شدند تا خود را به تهران رسانده و موضوع را در آنجا پیگیری کنند.


همچنین آنها خواستار حضور نماینده مجلس و سرمایه‌گذار خارجی این شرکت شدند تا از پشت دیوار آهنی که راه نزدیک شدن به آنان را مسدود کرده خارج شوند و به صورت علنی و شفاف با کارگران صحبت کرده ، علت این مشکل را توضیح دهند تا آنان از گره کور این معضل مطلع و شاید اقناع شوند.


فرماندار قائمشهر با بیان اینکه درد دل شما را به استاندار و خواسته شما را به نامبردگان ابلاغ خواهم کرد، اظهار داشت: تا احیای نساجی چاره‌ای جز تحمل و قبول وضعیت نداریم.


علی پیرفلک افزود: اگر سرمایه‌گذار امروز به تعهدات خود عمل نمی‌کند بخشی به ضعف مدیریتی و بخشی نیز به بحران‌های مالی شرکت برمی‌گردد.


وی با  3 تا 4 برابر خواندن هزینه‌های شرکت نسبت به درآمد آن تصریح کرد: هزینه جاری و حقوق کارگران شرکت در ماه حدود 520 میلیون تومان و درآمدش 80 تا 100 میلیون تومان است که 420 میلیون باقی باید از جیب دست اندرکاران پرداخته شود تا کارخانه سر پا بوده و تعطیل نشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد