مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگ

هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی
نساجی نیوز:‌ مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی صبح امروز و با حضور مقامات دولتی برگزار شد.
به گزارش نساجی نیوز، این نمایشگاه که با نظارت انجمن صنایع نساجی ایران و با همکاری جامعه متخصصین نساجی ایران و اتحادیه تولید و صادرات نساجی، پوشاک و چرم ایران برگزار گردید از تاریخ 24 لغایت 27 مهر ماه و در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود.
بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز و با حضور آقایان مهندس هاشمی، ریاست کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ایران، مهندس اسلام پناه، مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت، هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران، مهندس شهرجردی، مدیرعامل جامعه متخصصین نساجی ایران و مهندس یکتا، دبیر اتحادیه تولید و صادرات نساجی، پوشاک و چرم ایران برگزار شد.
شرکت های حاضر در نمایشگاه ضمن بازدید مهندس هاشمی از غرفه هایشان به بیان مشکلات تولید در واحدهای خود پرداختند. به گفته ایشان بزرگترین مشکل حال حاضر صنعت نساجی کشور تامین مواد اولیه می باشد. مهندس هاشمی نیز ضمن ابراز خرسندی از نحوه برگزاری نمایشگاه، آن را نمادی از عظمت صنعت نساجی کشور دانسته و افق روشنی را برای ٱن متصور شدند. ایشان این امید را نیز به صنعتگران صنایع نساجی کشور دادند در جلسه ای که در هفته جاری و با وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد، موضوع مواد اولیه این صنعت، که نقش مهمی در اشتغالزایی کشور بر عهده دارد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است که شرکت کنندگان در سالن های 6، 7، 27، A25 و B این نمایشگاه در فضایی به وسعت 8843 متر مربع به نمایش آخرین دستاوردها و تکنولوژی خود در زمینه ماشین آلات نساجی، ماشین های گلدوزی، ماشین های دوخت و برش و چرخ خیاطی، منسوجات خانگی، مواد اولیه و نخ، محصولات نساجی، پوشاک و صنایع وابسته پرداخته اند و علاقمندان میتوانند از ساعت 9 صبح الی 16 از این نمایشگاه دیدن نمایند.
گفتنی است 91 شرکت داخلی و 120 شرکت خارجی از کشورهای هند، تایوان، کره جنوبی، ترکیه، اتریش، ایتالیا، آلمان، چین، تایلند، سوئیس، اندونزی، سوریه، امارات، اسپانیا در این نمایشگاه حضور یافته و به ارائه جدیدترین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.
در ادامه بازدید از نمایشگاه، نشست هیأت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران با حضور مهندس اسلام پناه و مهندس ولدی برگزار و موضوعات روز صنایع نساجی و پوشاک کشور مطرح گردید. مهندس اسلام پناه ضمن ارائه گزارش از نشست گروه های کاری سران D-8 در ترکیه از پیشنهاد دبیر انجمن مبنی بر تشکیل گروه کاری مربوط به صنایع نساجی و با حضور نمایندگان انجمن و دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای بررسی وضعیت کشورهای عضو این گروه در زمینه های مختلف خصوصا صنعت نساجی و پوشاک استقبال نمود. بحث مالیات بر ارزش افزوده، قاچاق منسوجات و تعرفه واردات مواد اولیه از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد