مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

پروژه‌های توسعه نساجی بابکان آمل به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های توسعه نساجی بابکان آمل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری ‌فارس: فاز نخست پروژه‌های بافندگی و سالن ریسندگی و بافندگی نساجی بابکان آمل به بهره‌برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شب گذشته با حضور فرماندار، مدیرکل کار و اموراجتماعی استان مازندران، معاون اداره کل تامین اجتماعی استان پروژه‌های توسعه نساجی بابکان شامل فاز اول پروژه بافندگی و طرح توسعه سالن ریسندگی به بهره‌برداری رسید.

فرماندار آمل در این مراسم با اشاره به اینکه شرایط گذشته و اکنون نساجی بابکان با یکدیگر قابل مقایسه نیست، افزود: مسئولان شهرستانی و استانی نگاهی مثبت به روند احیای این مجموعه صنعتی دارند.
یدالله اکبرزاده با بیان اینکه باید در برابر هر دو قشر کارگر و کارفرما پاسخگو بود و خواسته‌های هر دو صنف را برآورده کرد، اظهار داشت: شهرستان آمل با دارا بودن 46درصد صنعت استان نقش مهمی در این بخش در مازندران دارد.
وی با تاکید بر اینکه دغدغه نیروی کار و کارگری در این مجموعه از مهم‌ترین اولویت‌های بازسازی و نوسازی این مجموعه به شمار می‌رود، گفت: انتظار داریم مجموعه کاری نساجی بابکان با این نگاه روند بازسازی و نوسازی این مجموعه را سرعت دهند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه حمایت‌های لازم از طرح توسعه نساجی بابکان صورت می‌گیرد، افزود: ایران مزیت خوبی در مصرف پارچه دارد و آن این است که ایرانی‌ها سه برابر میانگین جهانی پارچه مصرف می‌کنند پس شرکت‌های نساجی ایران به خبوی می‌توانند بازارهای خود را در این کشور توسعه دهند.
سید محمد نجفی با اعلام اینکه کشورهایی مانند چین این مزیت ایران را ندارند، یادآور شد: با توجه به افزایش قیمت پنبه در بازارهای جهانی نساجی بابکان باید سریع‌تر وارد بازار تولید و فروش شود تا بیش از این دچار زیان نشود.
وی با اشاره به اینکه نباید اجازه دارد فرصت‌های کسب سود بر اثر گذشت زمان از میان برود، یادآور شد: بزرگ‌ترین سودی که این شرکت از دست می‌دهد زمان است.
نجفی با بیان اینکه در سال‌های اخیر چینی‌ها سعی کرده‌اند بازارهایی مثل ایران را تصاحب کنند، گفت: این کشورها برنامه‌های بلندمدتی برای کشورهایی مثل ایران دارند که صنعت‌گران و تولیدکنندگان ایرانی نباید این فرصت را به این کشورها بدهند.
شرکت نساجی بابکان آمل در سال 1352آغاز به کار کرد و از سال 1368 زیرپوشش بانک صنعت و معدن قرار گرفته است.
شرکت نساجی بابکان در سال 1371 به سهامی عام تبدیل شده و سهام آن از مهر ماه سال 1375 در بورس اوراق بهادار تهران پذیرفته شده است.
هم اکنون این شرکت در اختیار بخش خصوصی قرار داشته و در دوره بازسازی و نوسازی قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد