ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
به گزارش خبرورزشی،پاریسنژرمن راه پول درآوردن را خیلی خوب بلد است؛ این باشگاه متمول فرانسوی که با خریدن نیمار، فوقستاره برزیلی بارسلونا تبدیل به یکی از جذابترین تیمهای دنیای شده حالا یکی، دو فصلی است که حسابی برای خودش هوادار جمع کرده. به ویژه اینکه به غیر از نیمار، امباپه، ستاره نسل آیندهفوتبال را هم به ترکیب خودش وارد کرده. در واقع از زمانی که قطریها زمام امور در این باشگاه پاریسی را به دست گرفتهاند همه چیز عوض شده؛ چه داخل زمین و چه بیرون از زمین.
البته پاریسیها همانقدر که تلاش کردهاند در زمین مسابقه تیم شیکی داشته باشند به مسائل بیرون از زمین هم توجه بسیاری دارند و لباسهای شیکی هم برای بازیکنان و اعضای کادر فنیشان در نظر گرفتهاند. پاریسیها با قراردادی جالب توجه از سال ۲۰۱۴ به صورت رسمی با برند آلمانی «هوگو باس» همکاری میکنند و این شرکت لباسهای رسمی این باشگاه شامل کت و شلوار و بقیه ملزومات را تولید میکند. دو طرف آنقدر از یکدیگر راضی بودهاند که الان بعد از ۵ سال این همکاری همچنان ادامه دارد و بازیکنان این باشگاه بهترین کیفیتها را به تن میکنند.
لایف استایل برای تماشاگران
مسئولان پاریسنژرمن در کنار مسئولان شرکتهای مختلف که اسپانسر این باشگاه هستند به غیر از بازیکنان به فکر تماشاگران این باشگاه فرانسوی هم هستند. در واقع همانقدر که پاریس از بستن قرارداد با این برندهای مشهور سود مالی میکند این برندها هم برای فروش بیشتر دست به خلاقیت بیشتر میزنند و از کنار باشگاه پاریسنژرمن و هوادارانشان به فروش بیشتر میرسند. در تازهترین اقدام، برند هوگو باس طرحهای خاصی برای تماشاگران پاریسنژرمن طراحی کرده که روانه بازار شده است. این طرح هواداری از این برند مشهور شامل بافت ابریشمی بسیار شیک در کنار شال گردن و کلاه هواداری است که با کیفیت فوق العادهای تهیه و روانه بازار شده است. هوگو باس لباسهای لایف استایلی تماشاگران را تن بازیکنان پاریسنژرمن هم کرده و از این راه به فروش بیشتر برندش کمک کرده است. نکته درباره بافت ابریشمی هواداری پاریسنژرمن اینکه لوگو باشگاه به درشتی روی سینهاش حک شده و با قیمت جالب توجه ۱۹۹ یورو به فروش میرسد. در کنار این مورد باید به شال گردن هوگو باس هم اشاره شود که علاوه بر استفاده از رنگهای مورد علاقه باشگاه پاریسنژرمن لوگو باشگاه در کنار برند معروف باس هم روی آنها کار شده است. قیمت این شال گردن هواداری ۱۳۹ یورو برآورد شده است. حالا هوگو باس خوشحال است که میتواند این بخش از تولیداتش که به صورت انحصاری برای هواداران پاریسنژرمن طراحی کرده را با خیال راحتی بفروشد، چون به غیر از کیفیت از طراحی بینظیر آنها هم مطمئن است.
ژاپنیها هم وارد میشوند
به غیر از برند هوگو باس که اسپانسر و تولیدکننده لباسهای رسمی باشگاه است، برند «باپه» ژاپن هم به تازگی دست به کار شده و با عقد قراردادی با پاریسیها بخشی دیگر از لباسهای هواداری این باشگاه را طراحی و روانه بازار کرده است. برند باپه که دهه ۹۰ کار خودش را شروع کرده حالا به توافق رسیده تا پوششهای خیابانی برای هواداران پاریسنژرمن را طراحی کند. لباسهایی به فرم کاپشن و تیشرت با طراحیهای خاص که البته لوگو باشگاه پاریسنژرمن هم روی آنها حک شده است. این برند ژاپنی اخیرا کلیپ بسیار زیبایی هم از معرفی این لباسهای هواداری داشته که مخاطبان زیادی را جذب خودش کرده است.
در خبری بخوانید: آخرین اخبار ورزشی روز را در خبری بخوانید
ایر جردن؛ خاص و بینظیر
شاید هوگو باس و باپه تلاش زیادی برای جلب نظر هواداران پاریسنژرمن کرده باشند ولی خود این برندها هم میدانند برای رقابت کردن با برند مشهور ایر جردن کار سختی دارند؛ ایر جردن که برند انحصاری میاکل جردن است و پیشتر فقط در بسکتبال از آنها استفاده میشد در این فصل دست به کاری ویژه زد و لباسهای پاریسنژرمن برای لیگ قهرمانان اروپا را به شکل بسیار زیبایی طراحی کرد. پاریسیها در لیگ قهرمانان با این برند به میدان میروند و نیمار و بقیه بازیکنان اهل مد پاریسنژرمن بسیار خوشحال شدند که میتوانند چنین لباسهای منحصر به فردی را به تن کنند. البته ایر جردن فقط به همینجا بسنده نکرده است. این برند مشهور به تولید لباسهای مختلف و خاص برای هواداران پاریسنژرمن هم پرداخته که دست بر قضا تعداد و تنوعشان بسیار زیاد است. از کاپشنهای خاص جین گرفته تا تیشرتهای متفاوت و کفشهای منحصر بهفرد که همگی با لوگو پاریسنژرمن روانه بازار کرده است. ایرجردن در حرکتی خاطره انگیز لباسهای بسکتبالی هم تولید کرده که با لوگو اسم پاریسنژرمن روانه بازار کرده و طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است. پاریسیها هم آنقدر از این طراحیها استقبال کردهاند که به نظر میرسد این همکاری برای سالهای پیشرو همچنان ادامه داشته باشد.
پاریس تنها نیست
نکتهای که درباب مدیریت مارکتینگ باشگاهها باید به آن اشاره شود اینکه پاریسنژرمن تنها باشگاه بزرگ اروپایی نیست که در همکاری با برندهای مختلف درآمدزایی میکند. در واقع بسیاری از تیمهای بزرگ دنیا در کنار بستن قرارداد اسپانسری با یکی، دو برند خاص با چند برند دیگر هم به توافق میرسند تا آنها بخشی از لباسهای هواداری باشگاه را تولید کنند. میلان در ایتالیا، لیورپول و منچستریونایتد در انگلیس هم دیگر تیمهایی هستند که اتفاقا همین اخیرا لباسهای هواداریشان را رونمایی کردهاند و در این بین به فروش بیشتر برندهای مورد نظرشان کمک کردهاند.
یونایتد با ترو رلیجن
منچستریونایتدیها که پول هنگفتی از آدیداس به عنوان اسپانسر پوشاک ورزشی میگیرند، به تازگی با برند آمریکایی ترو رلیجن هم همکاری میکنند. البته از آنجا که آنها میدانند نمیتوانند به طور همزمان چند اسپانسر داشته باشند با این برند آمریکایی که کارش را از سال ۲۰۰۲ شروع کردهاند به توافق رسیدهاند تا آنها فقط لباس هواداری باشگاه را تولید کنند. لباسهایی که هوداران یونایند میتوانند آنها رادر خیابان به راحتی به تن کنند. این لباسها که به تازگی توسط پوگبا، دخئا و مارسیال تبلیغ شده شامل تیشرت، کت اسپرت جین و شلوار جین است که روی آن به صورت کوچک و پشت کت به صورت درشت لوگو باشگاه منچستریونایتد حک شده است.
دیزل هم دست به کار شد
همانطور که هوگو باس، طراح و تهیهکننده لباسهای رسمی باشگاه پیاسجی دست به کار شده و در فرمت لایف استایل برای هواداران پاریسی لباس طراحی کرده، برند مشهور دیزل که طراح اصلی لباسهای رسمی باشگاه میلان ایتالیا است هم دست به کار شده و اخیرا لباسهایی با فرمت هواداری تهیه و به بازار عرضه کرده که آنها هم مخاطبان بسیار زیادی دارند. این برند ۱۰ نوع لباس مختلف را طراحی کرده که روی همه آنها اسم باشگاه میلاد با فرم جذابی حک شده است.