مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

مشکل واحدهای تولیدی‌‌ پوشاک همدان ،تأمین سرمایه درگردش است

رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان همدان گفت: امروز تنها دغدغه تولیدی‌های پوشاک در همدان تأمین سرمایه درگردش است که دولت می‌تواند با حمایت از خریداران برای تهیه کالاهای تولیدی به این مشکل پایان دهد.
سیدرضا حسینی امروز با بیان اینکه با افزایش قیمت ارز کالاهای داخلی فرصت رقابت بیشتری با رقبای خارجی پیدا می‌کنند، اظهار کرد: وضعیت پیش‌آمده در صنعت پوشاک و تولیدی‌ها یک فرصت است که می‌توانند با تولید کالاهای باکیفیت بازارهای داخلی و خارجی را از آن خود کنند.
  
وی با بیان اینکه کیفیت پوشاک تولیدی در همدان بسیار مناسب و بازارپسند است، افزود: در زمان رونق بازار 30 درصد پوشاک تولیدات تهران در همدان دوخته می‌شد و طرفداران بسیاری هم دارد.

رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان همدان تصریح کرد: در حال حاضر کمبود نقدینگی و کاهش قدرت خرید مردم باعث شده بهره‎برداری لازم از این فرصت پیش‌آمده، صورت نگیرد.

وی ادامه داد: دولت با حمایت از خریداران و یا واحدهای توزیعی می‌تواند تقاضای تولیدات داخلی را در بازار افزایش دهد و در نتیجه باعث چرخش چرخ‌های تولیدی‌ها شود.

حسینی خاطرنشان کرد: برای تهیه مواد اولیه باید هزینه‌‌ای بیشتر‌ از گذشته و البته نقدی پرداخت شود تا بتوان به فعالیت ادامه داد که در حال حاضر تأمین این نقدینگی با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به اینکه 850 واحد تولیدی مجوزدار زیر نظر این اتحادیه فعالیت می‌کنند، گفت: اگر به‌طور متوسط در هر کارگاه سه نفر فعالیت کند تعداد نیروهای مشغول به کار در این صنف به بیش از 2 هزار و 600 نفر می‌رسد.

رئیس اتحادیه خیاطان و تولیدکنندگان پوشاک شهرستان همدان اظهار کرد: تأمین سرمایه درگردش واحدهای تولیدی امروز یکی از دغدغه‌هایی است که در صورت رفع آن می‌توانیم شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

وی افزود: در حال حاضر همدان در حوزه تولید پوشاک حرف برای گفتن دارد و حمایت برای ایجاد تقاضا می‌تواند کمک بسیاری به این صنعت کند.

حسینی تصریح کرد: امروز رکود و کاهش فعالیت واحدهای تولید پوشاک در همدان را شاهد هستیم که می‌توان با اخذ تدابیر لازم از این وضعیت خارج شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد