مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

بلاتکلیفی صادرکنندگان با فرصت اندک بازگشت ارز

نایب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه صادرکنندگان در ماه‌های اخیر بلاتکلیفند، گفت: هیچ صادرکننده‌ای حاضر نیست با توجه به مدت 3 یا 6 ماهه بازگشت ارز حاصل از صادرات، ریسک کند.
صنعت پوشاک یکی از صنایع اشتغال‌زاست و در برخی کشورها از جمله کشور ترکیه این صنعت از لحاظ اشتغال‌زایی و درآمدزایی کمک بسیار فراوانی را به اقتصاد این کشور کرده است، به طوری که با توجه به سیاست‌های درستی که این کشور در سال‌های اخیر برای حمایت از فعالان این صنعت داشته این کشور همسایه به یکی از قطب‌های جهانی پوشاک تبدیل شده است.
  ادامه مطلب ...

کسادی بازار پوشاک - پوشاک پارسال در بازار امسال!

پایان فصل گرما و شروع پاییز فرصتی برای رونق بازار پوشاک است ولی این روزها خبری از رونق در بازار اصفهان نیست و فقط بازاریان ویترین فروشگاه‌ها را با کمک اجناس سال‌های گذشته پاییزی کرده‌اند. همچنین قیمت بعضی از اجناس مانند کیف و کفش تا چند برابر افزایش یافته و میزان عرضه آن در بازار به نسبت سال‌های گذشته نیز کمتر شده است. به گفته تعدادی از فروشگاه‌داران اکنون موقعیت خوبی برای خرید است، زیرا به زودی قیمت‌ها چند برابر می شود، درنتیجه اگر قصد خرید لباس گرم برای فصل سرما دارید، بهتر است منتظر مد جدید نمانید و زودتر‌ خرید خود را انجام دهید.

 رکود بازار پوشاک اصفهان از یکی دو سال قبل شروع شد و امسال نیز  نوسانات نرخ دلار و کاهش واردات مواد اولیه به بد بودن شرایط اقتصادی دامن زده‌ است. طبق گفته کارشناسان، اگر وضعیت به این نحو ادامه داشته باشد،
به زودی باید شاهد تعطیلی بازار پوشاک اصفهان باشیم.
  ادامه مطلب ...

ترفند‌های شستن بهتر چادر مشکی

چروک شدن لباس‌های شسته شده، پُرز گرفتن آن ها، سفیدک زدن و .. از مشکلاتی که معمولا بانوان خانه دار با آن روبرو هستند و همیشه بدنبال راه حلی برای برطرف کردن این معضل اند، البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در این روز‌ها و با پیشرفت علم و ماشین لباسشویی‌های جدید برخی از شر این موضوعات خلاص شدند، اما برخی دیگر خیر و هنوز درگیر موضوعاتی از جمله از بین بردن پرز لباس‌ها بخصوص چادر‌های سیاهشان هستند.

  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید شلوار جین


گاهی اوقات انتخاب شلوار جین مناسب از بین انواع شلوارهای متنوع در فروشگاه های لباس سخت است. هنگام خرید شلوار جین باید مدل شلوار متناسب با استایل ظاهر تان باشد. در ادامه با انواع شلوارهای جین آشنا شوید تا هنگام انتخاب شلوار جین متناسب با استایل ظاهری تان دچار مشکل نشوید. 
ادامه مطلب ...

اصول انتخاب لباس دانشجویی پسرانه


انتخاب لباس دانشجویی پسرانه کار سختی نیست اگر بعضی از اصول و قواعد کلی را بدانید و رعایت کنید. این اصول کمک‌تان می‌کنند با هزینه ای نه چندان زیاد مدل لباس دانشجویی مناسب خودتان را پیدا کنید. اولین و مهم‌ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که کمد لباس دانشجویی من باید چه چیزهایی را در خودش جا دهد. بعد نوبت به انتخاب رنگ و مدل می‌رسد. در این مقاله سعی کرده ایم به مجموعه ای از نکات مهم بپردازیم فقط قبل از خواندن، به خاطر بسپارید قرار نیست تمام گزینه هایی که معرفی کرده ایم را بخرید و ممکن است خیلی‌هایشان را همین حالا هم داشته باشید یا بعضی هایشان با استایل شما جور نباشند. این نوشته قرار است به شما ایده‌ دهد، نکات مهم را بگوید و برای خرید لباس جدید یا ست کردن لباس های قدیمی کمک تان کمک کند.
  ادامه مطلب ...

تجارت دوجانبه میان ایران و پاکستان کدام صنایع را تقویت می‌کند؟

http://rozup.ir/view/2660708/IranPakistan-e1537958071969.jpg


با آزادسازی تجارت میان ایران و پاکستان از طریق انعقاد یک قرارداد جامع تجارت دوجانبه، برخی بخش‌های صنعت نساجی و همچنین برنج کاری ایران به تقویت قوای رقابتی نیاز خواهند داشت. در مقابل انتظار می‌رود صنایع غذایی و تبدیلی، صنایع شیمیایی، پتروشیمی، ساختمان، تراکتورسازی، پلاستیک، داروسازی، نیروگاه سازی، فولاد و انواعی از ماشین آلات مکانیکی در ایران پیشرفت کنند.
انعقاد یک توافقنامه تجارت دوجانبه جامع میان ایران و پاکستان به دلایل گوناگون برای طرفین سودمند خواهد بود.
  ادامه مطلب ...

ایجاد پارک نساجی در گیلان


حسین مهری، مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور امروز در دیدار با استاندار گیلان به ارائه طرح ایجاد پارک نساجی در این استان اشاره کرد و گفت: طرح توجیهی ارائه شده در حال بررسی است و در صورت موافقت این طرح، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پارک نساجی در گیلان احداث می‌شود.

  ادامه مطلب ...