مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس
برای انتخاب لباس پاییزی باید نکاتی را رعایت کنیم که هم خوش استایل به نظر برسیم هم از گرما و کیفیت لباس بهره‌مند شویم. یکی از عوامل جذب گرما رنگ لباس است. ترکیب رنگ‌های پاییزی در لباس‌های مناسب این فصل را با هم ببینیم.  
 همه چیز از لباس‌ها گرفته تا آرایش و دکور منزل تحت تاثیر رنگ‌های فصلی قرار می‌گیرند. در فصل تابستان بیشتر رنگ‌های مرجانی، سفید و فیروزه‌ای که یادآور ساحل دریا هستند کاربرد دارند و با سرد شدن هوا به سمت رنگ‌های عمیق تری مثل قرمز، خاکستری و آبی دریایی باید رفت. گذشته از تمام این‌ها روز‌هایی هم هستند که حس و حالی برای استفاده از رنگ‌های الهام بخش فصلی نیست بنابراین همان چیزی را می‌پوشیم که دلمان می‌خواهد. فقط کافی است از خود بپرسید چی دوست داری بپوشی؟ گاهی اوقات هم وقتی کمد لباس‌ها را می‌گردیم سردرگم می‌شویم که کدام رنگ‌ها را با هم ست کنیم و احساس می‌کنیم به اندازه‌ای که باید لباس نداریم. برای رفع مشکل از این ترکیب رنگ‌های عالی که مناسب لباس‌های پاییزی هستند الهام بگیرید.

ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

ترکیب رنگ پاییزی لباس

گاهی اوقات ترکیب کردن رنگ‌های خنثی می‌توانید بهترین ترکیب رنگ باشد. ترکیب رنگی بدون نقص، بسیار کلاسیک و شیک. مثل ترکیب رنگ تصویر بالا که در آن رنگ‌های خنثی مثل سفید و شتری را ترکیب کرده است. اگر به این ترکیب کمی طرح و نقش اضافه کنید یک استایل جالب‌تر و پر انرژی‌تر از آن می‌سازید. پس سعی کنید با رنگ‌های خنثی یک تیپ کاملا شیک و جذاب بسازید.
 
ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

آشنایی با ترکیب رنگ‌های پاییزی

یک ترکیب رنگ بسیار ظریف و کاملا زنانه. در این ترکیب رنگ صورتی دخترانه همراه با رنگ سبز یک تضاد دوست داشتنی ایجاد کرده و رنگ خاکستری هم ترکیب را کامل کرده است. از این ترکیب می‌توانید علاوه بر لباس‌ها در بسیاری از جنبه‌های مد استفاده کنید. مثل دکور منزل یا ترکیب رنگ آرایش و…
 
ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

این یکی از ترکیب رنگ‌هایی است که هیچ وقت از آن سیر نمی‌شوید. ترکیب کردن چنین رنگ‌های روشن شاید کار سختی باشد، اما تضاد منحصر به فرد رنگ‌ها به آن ظاهر بسیار شیک و جذابی داده است. برای چنین ترکیبی باید کمی ریسک پذیر باشید و لباس‌هایی را با هم ست کنید که تا به حال فکرش هم نمی‌کردید ارزشش را داشته باشد.
 
ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

درباره انتخاب رنگ قهوه‌ای برای لباس پاییزی بیشتر بدانید

تصور کنید در یک روز کاملا پاییزی که رنگ تمام درختان و برگ‌های آن به سمت طیف وسیعی از قهوه‌ای و نارنجی متمایل شده، در خیابان فردی با کت و شلوار قهوه‌ای تیره، لباس قهوه‌ای روشن و کفش آجری ببینید. چه حسی به شما دست می‌دهد؟ قطعا در دلتان او را به خاطر این حسن سلیقه و تطابق با محیط تحسین می‌کنید؛ چیزی که خود این فردبه دنبال آن است.

معمولا کسانی که رنگ پوشش خود را به رنگ طبیعت اطرافشان نزدیک می‌کنند، به دنبال نوعی جلب توجه و تحسین دیگران هستند. زیبایی طلبی چنین افرادی زیاد است و به نظر مردم درباره‌ی خودشان اهمیت زیادی می‌دهند. آن‌ها به دنبال افزایش اعتماد به نفس خودشان هم هستند و تطابق با محیط را یکی از راه‌های آن می‌دانند. پوشیدن لباس‌هایی در طیف قهوه ای، آن هم در فصل پاییز، نوعی امنیت روانی برای افراد در پی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد