مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ظرفیت‌های خوب استان البرز در صنعت پوشاک

استان البرز ظرفیت‌های خوبی در صنعت پوشاک دارد

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان ظرفیتهای خوبی در صنعت پوشاک دارد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش گیل تکس، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: این استان می‌تواند در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع‌دستی و کشاورزی به اشتغال بالا برسد، اگر حرکت‌هایی که در این خصوص انجام‌شده است را با جدیت دنبال کنیم به هدف مهم توسعه اشتغال و دستیابی به روستاهای بدون بیکار خواهیم رسید.
  
وی افزود: با جدیت و قاطعیت در اقدامات توسعه‌ای اشتغال می‌توانیم جزو استان‌های برتر کشور در این حوزه شویم و با اشتغال روستایی فراگیر و خانگی ازجمله فعالیت صنعت پوشاک به‌یقین توفیقات خوبی در این عرصه برای البرز حاصل خواهد شد.

استاندار البرز عنوان کرد: خدمات و ظرفیت‌های کافی برای بهره‌برداری از فرصت شکوفایی صنعت پوشاک را در البرز کسب کرده‌ایم و امید است با حمایت دولت و همکاری بخش خصوصی به توفیقات خوبی در این عرصه دست‌یابیم.

نجفی همچنین در خصوص حل مشکلات خدمات‌رسانی برق  واحدهای صنعتی استان البرز که نقش مهمی در توسعه اشتغال دارند، گفت: طبق گزارش شرکت توزیع برق استان البرز برای شهرک‌های صنعتی به‌جز کنترل خاموشی‌های تابستان اقدامات خوبی برای پایین آوردن مصرف انجام‌شده است.

وی  بابیان اینکه بیش از ۴۴ درصد مصارف برق استان البرز مربوط به حوزه صنعت است، ادامه داد: در بحث اشتغال‌زایی برای شهرک صنفی صنعتی شیخ‌آباد هم رفع مشکلات برق آنجا دنبال شده و از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز قول مساعد داده‌شده که تا چند روز آینده این مهم اجرایی شود.

استاندار البرز در مورد سطح توسعه سطح اشتغال هم گفت: در شهریورماه سال گذشته آماری که از اشتغال در استان داشتیم تنها ثبت حدود ۶۰۰ نفر در سامانه مربوطه بود اما امسال علیرغم مشکلات زیاد واحدهای صنعتی با همکاری آن‌ها این آمار به بیش از  ۱۷ هزار نفر رسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد