مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس

ترکیب رنگ های پاییزی برای لباس
برای انتخاب لباس پاییزی باید نکاتی را رعایت کنیم که هم خوش استایل به نظر برسیم هم از گرما و کیفیت لباس بهره‌مند شویم. یکی از عوامل جذب گرما رنگ لباس است. ترکیب رنگ‌های پاییزی در لباس‌های مناسب این فصل را با هم ببینیم.  ادامه مطلب ...

نیازمند واردات مواد اولیه پوشاک هستیم

Image result for ‫نخ‬‎

رییس اتحادیه پوشاک مشهد گفت: بخش‌هایی از نخ که در بازار موجود است وارداتی بوده و ما برای تولید به واردات مواد اولیه نیاز داریم.

به گزارش گیل تکس به نقل از قدس آنلاین، جواد مفیدی اظهار کرد: قراردادها از قبل تنظیم شده و تهیه پارچه مقداری برای تولید کننده مشکل ایجاد کرده است، از طرفی با افزایش قیمت هم مواجه شدیم اما با همه این تفاسیر تولیدکنندگان با همان قیمتی که قرارداد بستند ارائه جنس می‌کنند.
  ادامه مطلب ...

تولید ۵۰ درصد پنبه مورد نیاز صنایع نساجی در داخل کشور

۵۰ درصد پنبه مورد نیاز صنایع نساجی از تولید داخلی تامین می‌شود

مدیرعامل سازمان تعاون روستایی با بیان اینکه در سال جاری پیش بینی تولید وش حدود ۱۸۰ هزار تن و پنبه محلوج حدود ۶۰ هزار تن است،گفت:۵۰درصد پنبه مورد نیاز صنایع نساجی از تولید داخلی تامین می شود.
   ادامه مطلب ...

ظرفیت‌های خوب استان البرز در صنعت پوشاک

استان البرز ظرفیت‌های خوبی در صنعت پوشاک دارد

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان ظرفیتهای خوبی در صنعت پوشاک دارد، بر لزوم مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش گیل تکس، محمدعلی نجفی عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: این استان می‌تواند در حوزه‌های مختلف ازجمله صنایع‌دستی و کشاورزی به اشتغال بالا برسد، اگر حرکت‌هایی که در این خصوص انجام‌شده است را با جدیت دنبال کنیم به هدف مهم توسعه اشتغال و دستیابی به روستاهای بدون بیکار خواهیم رسید.
  ادامه مطلب ...

منطقه آزاد انزلی قطب تولید پوشاک کشور می شود

ییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه ازاد انزلی با اشاره به فعالیت ۲۰ واحد تولیدی و صادراتی پوشاک با اشتغال بیش از ۲هزار نفر و تجهیز و آماده سازی پنج واحد جدید تولیدی پوشاک از تبدیل شدن این منطقه به قطب تولید پوشاک کشور خبر داد.
رضا مسرور، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به اینکه با اجرای سیاست‌های حمایتی و تشویقی هم اکنون 20 واحد تولیدی فعال در زمینه تولید انواع مختلف پوشاک در شهرک‌های صنعتی این منطقه مستقر هستند، اظهار داشت: در این واحدها حدود 2 هزار نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند که در سال گذشته با تولید بیش از یک میلیون ثوب لباس، علاوه بر عرضه به بازارهای داخلی و بخش مسافری منطقه، بالغ بر 11 میلیون دلار از تولیدات خود به خارج صادر کردند.

   ادامه مطلب ...

آگهی استخدام شرکت تولیدی صنعتی واقع در اصفهان

یک شرکت تولیدی صنعتی واقع در #اصفهان جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:

1- حسابدار
خانم و آقا – محدوده سنی زیر 35 سال – با 5 سال سابقه کار
  ادامه مطلب ...