مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

حمایت مسؤولان از طراحان جوان، حوزه پوشاک را متحول می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین گفت: ظرفیت‌های بزرگی در دانشجویان و نسل جوان امروزی وجود دارد که در صورت حمایت و توجه مسؤولان می‌تواند حوزه پوشاک را متحول کند.
فرشاد پیله‌چی رئیس جهاد دانشگاهی صبح امروز با حضور در نگارخانه محصص از دستاوردهای دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در حوزه طراحی پوشاک بازدید کرد.
  
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: آثار و طرح‌های موجود در نمایشگاه بسیار عالی و جالب توجه است و این نشان می‌دهد که ظرفیت‌های بزرگی در دانشجویان و نسل جوان امروزی وجود دارد که در صورت حمایت و توجه مسؤولان می‌تواند حوزه پوشاک را متحول کند.

فرشاد پیله‌چی عنوان کرد: این حرکت‌های علمی و برآمده از متن دانشگاه زمانی اثربخش است که تجاری‌سازی شده و به بازار کار و بازار فروش متصل شود و در این زمینه هم ما نیازمند حمایت، سرمایه‌گذاری و اعتماد به جوانان خود هستیم.

وی گفت: باور بنده این است که این طراحان جوان متخصصان خوب در عرصه پوشاک و طراحی لباس می‌شوند و به فضل خداوند روزی موفقیت‌های چشم‌گیر و عملی به ویژه در عرصه مد و لباس ایرانی-اسلامی کسب می‌کنند و جامعه هم از حاصل کار آن‌ها بهره‌مند می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد