مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

برنامه ریزی برای احیای کارخانجات نساجی فخر ایران در البرز

 مشکلاتی بر سر فعالیت کارخانجات نساجی فخر ایران ایجاد شده بود که در حال حاضر مشکلات این مجموعه بررسی و با طرح هایی که از مدت ها پیش در دستور کار قرار گرفته قرار است مجموعه کارخانجات فخر ایران با ۲ شهرک نساجی احیا شود.  شرکت فخر ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین برندهای تجاری ایران در این عرصه فعالیت کرده و با تامین مواد اولیه مرغوب و عرضه مستقیم آن توانسته است محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد. محصولات این صنعت عبارتند از انواع نخ و پارچه، منسوجات بیمارستانی، لباس های کار صنعتی، منسوجات نظامی و پوشاک عمومی می باشد که علاوه بر بازار داخلی به بازارهای همسایه نیز صادر می شود.
بنابراین گزارش، نساجی فخر ایران به عنوان یکی از اولین کارخانجات ریسندگی و بافندگی کشور ایران بوده که با نزدیک به 60 سال قدمت و تجربه در این صنعت به عنوان نام برتر و پرآوازه شناخته شده است. این شرکت درحال حاضر با دراختیار داشتن 15 درصد سهم بازار پنبه یکی از فعالان اصلی تجارت پنبه در ایران محسوب می شود.
این گزارش می افزاید: مشکلاتی بر سر فعالیت آن ایجاد شده بود که در حال حاضر مشکلات این مجموعه بررسی و مشکلات احصا شده و با طرح هایی که از مدت ها پیش در دستور کار قرار گرفته؛ قرار است مجموعه کارخانجات فخر ایران با 2 شهرک نساجی احیا شود.
ایرنا در این زمینه به نقل از ایرج موفق، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نوشته است: "مجموعه کارخانجات فخر ایران در صورت راه اندازی دوباره اشتغالزایی قابل توجهی خواهد داشت که با این امر رشد بالایی در ایجاد اشتغال استان خواهیم داشت. جلسه ای در کارخانه فخر ایران برگزار شد که پس از آن نیز از روند امور بازدید صورت گرفت و مقرر شد امسال احیای کارخانه اجرایی و عملیاتی شود. 80 هکتار برای ایجاد دو شهرک نساجی در نظر گرفته شده است. سرمایه گذاری برای احیا این طرح هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی مساعدت دولت و بخش خصوصی در این رابطه وجود دارد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد