مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک
مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

مهندسی نساجی گیلان:. گیل تکس

سایت تخصصی نساجی و پوشاک

عملیات اجرایی ساخت کارخانه بزرگ نساجی در قرچک آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت احداث کارخانه بزرگ نساجی روز سه شنبه با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور و چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در شهرک صنعتی قرچک آغاز شد.
فرماندار قرچک در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ تولیدی به خبرنگار ایرنا گفت: کارخانه نساجی تولید پارچه رومبلی در زمینی به مساحت 7 هکتار در شهرک صنعی قرچک احداث می شود.   مسعود مرسل پور افزود: با بهره برداری از این واحد تولیدی، زمینه اشتغال بکار یک هزار نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.
وی اظهار کرد: این کارخانه با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی با مجموع حدود 240 میلیارد تومان احداث و راه اندازی خواهد شد.
به گفته وی، سرمایه گذاری ساخت فاز اول این پروژه 120 میلیارد تومان و هزینه فاز دوم و سوم آن نیز 120میلیارد تومان برآورد شده است.
فرماندار قرچک افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده، فاز اول این کارخانه بزرگ تولیدی در مدت زمان شش ماه اجرا و به بهره برداری می رسد.
به گفته مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با راه اندازی کارخانه نساجی قرچک نیاز کشور در زمینه تولید پارچه های رومبلی تامین می شود.
شهرستان قرچک در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد